Mahtava fiilis!

Jee! Oon vihdoin saanuu (ainaki tietääkseni) lähetettyä kaikki
SGGW:n vaatimat dokumentit. Eli Learning agreement (before), suoritusote, kuva (opiskelijakorttia varten), Application form ja Housing form (haen kämppää ylipiston kautta) ja Europassi. Sit enää odottelen sieltä vastausta, joka toivottavasti kertoo, että mut on hyväksytty sinne! 😁

Otin kanssa tänään yhteyttä ESN sectioniin eli ESN SGGW. Halusin kysyä siltä, koska mun kannattaa saapua Puolaan (viikko ennen opiskelujen alkua) ja esitin kans kiinnostukseni niiden tapahtumiin. Sain tietää, että mun pitäis mahollisen hyväksymiskirjeen kanssa saada liite ESN SGGW:stä. Niiltä löytyy hyvin toimiva FB ja IG, mutta nettisivuissa olisi hieman parannettavaa mun mielestä. Ne kun on lähestulkoon kokonaan puolaksi.. Onneks mulla on mun puolalainen kielikaveri, joka käänsi ne tekstien sisällöt mulle englanniksi. 😅

(Mun tän hetkisen innostuksen mahollisesti huomaa siitä, että kirjotan puhekieltä. VY:n tekemä nimeäminen tapahtui tosiaan 21.9, viesti SGGW:lta tuli 22.9. ja halusin olla mahdollisimman nopea vastauksessa, koska yliopiston kautta koskevissa kämpissä "nopeet syö hitaat" ja kämpän saaminen olis suuri stressinpoisto.)

Hankin myös viime viikonloppuna kirjan puolasta: Poland. Lonely Planet. Kirja oli valitettavasti ainoa Puolasta kertova matkailukirja Suomalaisessa kirjakaupassa (ainakin). Haluan myös karttakirjan Varsovasta ja senkin saan tilata englanninkielisenä erikseen Vaasan Suomalaiseen kirjakauppaan. Höh. Oli siellä yksi todella säälittävä Varsovasta kertova kirja, mutta se oli todella pieni eikä omaa yliopistoani edes löytynyt koko kartasta...


Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Polish food

Lisää opiskelusta

Matka alkaa!