Matkaväsymystä?

Olen nyt käynyt Krakovassa, Prahassa, Tricityssä, Torunissa, Zakopanessa ja Wroclawissa ja olen tällä hetkellä junassa kohti Bialowiezaa ja ensi viikonloppuna on luvassa viimeinen vaihdon matka eli viikonloppu Mazuriassa ESNn reissussa muiden vaihtareiden kanssa. Olen ollut täällä kolme kuukautta eli noin kaksi reissua kuukauteen.

25.6 lähden kolmen viikon InterRail reissulle jolloin käyn äitini kanssa kahdeksassa kaupungissa/maassa. Pelkään siis tällä hetkellä potevani pientä matkaväsymystä. Unelmoin siitä kuinka saan rauhassa huutaa täysillä talossa jossa ei ole ketään ja ketään ei (oletettavasti) kuule vapautunutta huutoani. Tai sitten olen mökillä ja kuuntelen rauhassa laineiden loiskintaa.
Mutta. Jokainen reissu on erilainen ja reilillä minulla on parasta seuraa eli äitini ☺️ Kohta saan taas viettää melkein vuoden Suomessa (jos kaikki menee suunnitelmien mukaan) tai ainakin kesän kotikunnassani, omassa rauhassa, todennäköisesti välillä tylsistyen.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Polish food

Lisää opiskelusta

Matka alkaa!